Інтерв'ю із нашим менеджером із оптових продажів
Одного разу ми подумали, що було б цікаво познайомити читачів з нашою командою. Щоб ви знали в обличчя тих, хто працює над книжками, сайтом, соцмережею, їх реалізацією.
Знайомтесь, Михайло Толкачов – менеджер з оптових продажів!
Скільки часу ти працюєш в Небо?
Три роки. І цей час проминув майже не помітно:) Коли я починав, у нашому видавництві було всього 7 книг і фактично тільки я займався їх реалізацією. Тепер наших книг вже набагато більше і в нас чудова команда, яка працює в єдиному ритмі для досягнення мети.
Якими навичками повинен володіти представник продажів?
Перш за все представник продажів має відчувати потреби клієнта. Знати, що йому потрібно і допомогти зробити правильний вибір. Продажник для клієнта повинен бути як друг, який завжди вислухає і порадить. Звісно, при цьому потрібно володіти високими комунікативними навичками, добре знати ринок в якому працюєш та вміти без страху шукати нові виклики й задачі. При цьому він не повинен забувати, що є частиною команди та разом з іншими відділами (маркетингу, PR і т. д.) брати участь у створенні глобальних шляхів розвитку компанії.
Улюблений жанр літератури?
Такого немає. Я читаю все підряд. Мені подобається нон-фікшн про фізику, хімію, біологію, бізнес, інновації. Крім того читаю багато художньої літератури. Наприклад, нещодавно закінчив цикл "Відьмак" Сапковського, люблю контркультуру, також книги сучасних маловідомих британських авторів, таких як наприклад Дарен Кінг. Я є дуже великим фанатом Джона Р. Р. Толкіна, його "Володар перснів" перечитую приблизно раз на рік, екранізації у режисерській версії дивився напевно разів сто. Зараз читаю паралельно дві книги — Айзек Азімов цикл "Фундація" і Рідард Шеперд «Неестественные причины» про будні судмедексперта. Обидві дуже подобаються.
У чому ти знаходиш натхнення? Яке твоє хобі?
Натхнення можу знайти в чому завгодно, в походах у гори, в кіно, в літературі. Але найбільше натхнення мені приносить музика. Вона постійно грає у моїй голові й без неї я не бачу свого життя. Саме тому, крім продажів, я ще граю у рок-гурті, кажуть, що виходить непогано.
Яким ти бачиш ідеального клієнта або ідеальні відносини з клієнтом?
Ідеальний клієнт — це той, який багато купує і вчасно платить. Насправді ж ще дуже важливу роль грають міжособистісні відносини. Як я вже казав, ви повинні бути другом для клієнта, а він другом для вас. Тоді разом ви зможете досягнути успіху.
Улюблена книжка видавництва?
"Зоряна ніч Ван Гога". І навіть не тому, що вона наш головний бестселер. Ця книга надзвичайно цікава й інформативна. Мені, як людині, яка досить далека від художнього мистецтва, було дуже корисно її прочитати. Тепер я відкрив для себе багато нових цікавих імен і став трохи досвідченішою людиною.
Які ти бачиш тенденції ринку?
Що сформувало твою любов до книги?
Перш за все книжка — це джерело знань, а я вірю в те, що людина повинна постійно розвиватися і ставати кращою. Тому без книжки тут ніяк. Але щоб почати читати, людині потрібно знайти «свою» книжку, яка її так захопить, що не можливо буде відірватися, а далі вже і не помічаєш, як читаєш книжки одна за одною. Для мене таким поводирем у світ література став Стівен Кінг. Саме з його книжок я і почав читати, як то кажуть, запоєм.
Чому ти цим займаєшся?