Товар, що пропонуєтся Продавцем до продажу, якщо він належної якості не підлягає поверненню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України" "Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р № 172, якщо інше не погоджено між Продавцем та Покупцем.
Повернення товару неналежної якості
При отриманні товару неналежної якості (поліграфічний брак) Покупець має право на:
- повернення грошових коштів у розмірі вартості такого товару;
- заміну неякісного товару, товаром належної якості.
Виявлений поліграфічний брак отриманого товару підтверджується відповідними фотографіями, які разом із зазначенням наступної інформації повинні бути надіслані на електронну пошту Продавця nebo.booklab.cooperation@gmail.com:
- - ПІБ Покупця/Одержувача та контактні дані (номер телефону, e-mail);
- - номер та дата замовлення;
- - вартість замовлення;
- - кількість товару з поліграфічним браком.